Första inlägget!

Tjo!

Har funderat på att börja blogga ett tag nu och det känns som det är dags just ikväll faktiskt. Är så taggad på livet så det är galet, snart studenten, äntligen efter alla år i skolan.. Och om några dagar åker jag till en vän jag har uppåt landet och njuter av livet lite extra i några dagar, om ni förstår vad jag menar ;)

De senaste veckorna har jag börjat träna massor och verkligen tagit mina mål på allvar, de som denna bloggen mest kommer gå ut på. Jag ska gå ner en del i vikt och träna mig riktigt fit och fin, och änsålänge så går det riktigt bra! Trots allt så harf man mycket att göra i skolan nu i slutet och jag har en del med jobb. Men det blir i alla fall träning imorgon, ca 2 timmar satsar jag på som vanligt med fokus på arm och mage. Och såklart så springer jag och går en del :)



Här är mitt mål i alla fall.




Kurvig men fit, galet sexigt!


Sess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0